Make your own free website on Tripod.com
Santa Fe - Esquei del Morou

169 m.

Dificultat:

Fàcil

• Des de l'ermita de Santa Fe prendrem un camí a l'esquerra que baixa fins la riera homònima. Després de creuar el riu, continuarem pel camí que voreja l'Escola de la Natura de Can Lleonart.
  • Al capdamunt del tram trobarem l'anomenada Casa Partida i una trifurcació: el camí de la dreta baixa a l'Estanyol, el de l'esquerra a la Font de la Teula i el del mig puja a Morou. A partir d'ara ens decidirem pel camí més ben marcat i sempre amunt.
  • Arribarem al Pla de Mulladius o dels Ginebrons on trobem individus d'aquesta espècie força notables a causa de la seva grandària. Continuarem per un viarany a l'esquerra d'aquest pla i seguirem per una pista pedregosa que s'enfila fortament. Cal continuar per aquí fins que el camí s'estreny i, finalment, desapareix.
  • És ara quan hem d'enfilar-nos a través de la fageda de la nostra dreta (ja veurem una fita) i aviat arribarem a un pla des d'on podrem veure un conjunt rocós entre les fulles dels faigos i que correspon a l'Esquei de Morou.